Hönsmamman

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av MissJA - 17 mars 2013 21:13

Krukväxterna i ny jord

Canvastavlorna omklädda med nytt tyg

Fönstren nere putsade på insidan

Bakat annanaspaj - fikat upp den med mina föräldrar

M har äntligen fixat den sneda gardinstången i vardagsrummet. Nu är det bara den långa som måste sättas fast bättre. (Detta har jag tjatat på m om sedan 2009).

Diddi har bytt sin spjälsäng mot den andra som nu har blivit en vanligare säng. Ena sidan är borta. Det var stort för honom.

Till middag bakade jag pizza - kalasgott.

Imorgon är det måndag, åh det är slut med fria måltider för denna veckan. Men utsvävningarn i helgen har inte varit katastrofala, men som jag behövde det.

Av MissJA - 17 mars 2013 09:24

M åh diddi är ute åh leker. Jag håller på klä miiimii för en skön sömnstund i vagnen. När alla kommit ut är det projekt plantera om blommorna som inleds. Etapp 1 åka åh köpa en lagom innerkruka och ytterkruka till en av växterna.

Igår på kvällen städade jag besticklådan. Sedan gick vi åh lade osa tidigt jag åh M. På olika våningsplan med varsitt litet barn. Det är småbarnaronantik när den är som bäst.

Vaknade kl 6 åh alla andra sov (pensionärssyndrom - jaaaaa!) hann vara vaken nästan en hel timme innan miiimii vaknade åh vi låg åh pratade en lång stund (säkert 15 minuter) innan vi gick upp till mitt kaffe.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards