Hönsmamman

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av MissJA - 14 mars 2013 22:23

Idag efter middagen så satt jag åh var typ helt slut åh nära till tårarna. Massor ogjort trots att jag grejat åh underhållit barn så jag svettats hela dagen, kvinnliga hormoncykeln hjälper inte heller till att hålla humöret på topp. Men då tog jag till ett litet knep. I msk jordnötssmör jag njöt av exakt hela klicken omsorgsfullt. Sedan var glädjen åh orken tillbaks.

Städade övervåningen färdig, trots att jag blev avbruten massor av gånger av de små löste av varandra med gråt. De var trötta.

Känslan när allt är städat är sååå härlig. Det känns i luften att dammet är borta. Det luktar så rent och fräscht!

Pratade även med en vän i telefon. När man hör om det som hennes familj tampas med känner man sig lyckligt lottad. Hoppas att vi snart kan ses det var allt för länge sedan!

Nu ligger jag i sängen åh ska bara läsa lite ur min nyköpta bok the indigo spell av Richelle Mead, ska börja på tredje kapitlet strax åh den är redan bra. Skulle lätt kunna läsa lite väl länge, om inte kroppen var så trött. Det är mitt sätt att koppla av, läsa eller lyssna på böcker.

Av MissJA - 14 mars 2013 17:11

Så känner jag mig just nu!!

Ibland räcker lixom inte tiden till. Att ha m på jobbet så mycket som han barit nu sedan i lördags tär på mig. Alltid 1000 saker att hålla ordning på. Ingen som kan avlasta i ens för 5 minuter.

Jag behöver säkert en veckas tyst meditation för att sänka stressnivån!! Men även om jag hade en kopia av mig att dela allt jobb med så skulle det ta tid att få undan alla måsten.

Nä dax för lite middag.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards