Hönsmamman

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av MissJA - 24 mars 2013 19:28


  denna docka hittade esmee att leka med hos min moster igår

Av MissJA - 24 mars 2013 14:38

Skrev precis ett långt inlägg men råka trycka fel så allt försvann.

Kortfattat, vi har fotograferat miiimii hos min favoritfotograf Ida. Miiimii var glad åh satt själv. Hon åt även sina fötter.

Pw var svettig, gjorde en sväng in på coop köpte grönsaker åh en proteinbar. Tycker det är svårt att få i sig tillräckligt med protein. Vill hitta ett gott proteinpulver - tips mottages tacksamt :)

Har suttit ute åh käkat mellis i solen på framsidan åh läst lite mera.

Vårt projekt går sakta men säkert framåt. Det är kul, åh känns nytt. Snart kan jag berätta mera. (Inom några veckor...)

Nu börjar det bli kallt om benen åh det är dax att börja med middagen.

Av MissJA - 24 mars 2013 14:25

Är det inte underbart att vakna till ljuset som tränger sig igenom persiennerna på morgonen. Det ljus som talar om att det minsann är soligt ute :)

Så vaknade jag åh miiimii imorse. Jag kände mig extra behaglig i kroppen eftersom jag fick till lite yinyoga igår innan läggdax.

Nu är frukosten i magen, jag har yinyogat även nu på morgonen (bäst att passa på när det går). Miiimii somnar just nu vid bröstet, så jag ska strax göra en insats för hemmet (städa). Åh om hon sover bra även för mig själv (planka åh fixa fejset) men jag hoppas lite på att detta är en liten powernap, då sover hon förmodligen bättre åh längre i vagnen sen...

Skrev detta vid 8:30. Men det blev aldrig publicerat då.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards