Hönsmamman

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av MissJA - 26 mars 2013 13:16

Kissnödig! Jag lägger ner skötplatsen på toalettgolvet, lägger miiimii där på. (I bakgrunden hör jag diddi köra runt med en köksstol.)

Drar ner brallorna åh ska precis sätta mig då jag ser hur diddi klättrar upp PÅ SPISEN!! Ajaj!! Vrålar jag åh ilar så snabbt man kan med byxorna vid fotknölarna till köket (tur tröjan är lång åh att alla typ är på jobbet åh inte vandrar omkring utanför köksfönstret...) plockar ner min lilla nöjda klätterapa från spisen åh flyttar stolen långt bort. Ilar tillbaks till toan där min lilla gastvrålande bäbis ligger på skötbordet på golvet. Rädd att bli ensam en liten stund.

Jag plockar upp henne, sätter mig på toan åh stresskissar så jag hinner stoppa diddis eventuella nya försök att klättra upp på farliga platser....

Förresten, vi har varit inne totalt 15 minuter åh diddi har lyckats hälla ut samtliga leksaker på golvet och sprida dem runt hela bottenvåningen. Kommer ta mig typ dubbelt så lång tid att städa upp allt. Förmodligen delvis kånkande på Esmee som inte vill vara själv....

Vem sa att man är ledig när man är föräldraledig??

(Måste kanske skriva åxå att vara föräldraledig är bland det underbaraste här i livet. För så tycker jag verkligen)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards