Hönsmamman

Alla inlägg den 11 december 2013

:/

Av MissJA - 11 december 2013 20:43

En sån dag!
Fylld med mindre fungerande ting.
Bläää.

Nä nu ska jag rycka upp mig. Hittade en ny fin säkerhetsväst åt mig på hööks. Inte undra på att den jag har inte sitter bra. Den är bara en storlek för stor!! Men den var dyr. Så jag lägger den på vill ha listan å hoppas på att äga den om nåt år :)

På vägen ut från hööks ringde kommunal. Tydligen har de inte skickat ut några inbetalningskort till mig. Nåt jag inte haft en tanke på (det är sällan jag har sådan fritid att fundera på sånt). Å om jag inte får in de uteblivna avgifterna nu, utesluts jag visst vid årsskiftet! Trevligt. Verkligen. Eller inte, de är ju inte jag som glömt skicka ut inbetalningskort.

Sen har dagen fortsatt så. Å så är det halkigt å slaskigt åxå. Skitväder. Kan det inte bara bestämma sig. Är det höst eller vinter?

Önskar att jag å M fick lite egentid att göra nåt mysigt ihop. Men det är inte möjligt just nu. Så tillsvidare får vi borsta tänderna ihop, å snabbkramas lite då å då.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards