Hönsmamman

Alla inlägg den 5 december 2013

Av MissJA - 5 december 2013 22:43

Har k varit å försökt ställa in shunten men det är kört. Så efter nyår någongång blir det dax igen. Då ska shunten fixas till så den fungerar igen.

Annars då? Jo jag har jobbst vidare med k's ipad för att den ska vara väl fungerande då han får den. Jag har även pillat lite med den mobil V ska få. Det har tagit större delen av dagen.

Lite så ser apparna ut. Som ni ser är de inga spel utan hjälpmedel.

V har haft en kompis på besök å vi hade laddat för en utflykt till stallet, nu blev det inte så. Istället åkte K till sjukhuset för sin grej. Å v fick leka med sin kompis här hemma. De hade en liten sällskapssjuk diddi i hälarna. Å han fick vara med mycket, men jag försökte även se till att de fick vara ifred. Det till stora högljudda protester från lillebror.

Middag blev carbonara till familjen å en svamp å grönkålsomelett till mig. Alla blev nöjda.

Förresten, blev positivt överraskad av att det var jul med Ernst på Tv ikväll. Blev sugen på att jula mera. Pyssla å pynta å göra godsaker i köket :p
Nä nu väntar sängen å ett avsnitt once upon a time :)

Godnatt

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards