Hönsmamman

Alla inlägg den 8 december 2013

Av MissJA - 8 december 2013 22:29

Satt å tittade på solsidan med k å v nu ikväll. Men börjar undra varför de har börjat blanda in så mycket sexprat i serien. Ok, ikväll var det överkomligt, men var deg förr?? Då bytte jag kanal tillslut. Tyckte inte det var lämpligt för mina BARN att se på det.

Idag har mina söta barn försökt driva mig till vansinne. De måste ha fått nåt bråkvirus under natten. De har hackats, kivats å bråkats. Det har inte spelat någon roll vad jag försökt hitta på. Ute/ inne det har letats anledningar till slagsmål. Å det medför gråt.

Men vi hade i allafall en bättre stund när vi var på fika hos våra grannar å sen när min vän T kom å var med V, diddi å miiimii medan K å jag åkte en sväng på ett kalas. Det var så roligt att k kunde vara med å busa utan att få en endaste kramp.

Nu sitter jag trött i sängen men en sovande tjej i famen. Skönt, å nu hade jag tänkt få sova jag åxå. Behöver sova. Min sömn har varit skit ett tag. Att ha svårt att somna å vakna flera gånger per natt gör mig till en zombie på morgonen.


Fikabild från när vi var hos grannarna. Å gott var det. Lussebullar, mums å annat juligt. Helt perfekt. Å diddi gladde sig åt ambulansen som fick följa med honom hem. Han lovar att ta väl hand om den.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards