Hönsmamman

Alla inlägg den 1 december 2013

Av MissJA - 1 december 2013 22:06

Nu hoppas vi på att vintern är här.


Hittade dem ute vid halv åtta imorse. Då hade de visst varit ute redan strax efter 7 ..


V ville rida även om underlaget inte var optimalt. Så hon fick ta en barbackatur. Det är nåt särskilt att rida i årets första snö...


Tror ni tomten fattar detta? Det hoppas de 4 snälla barnen hemma hos oss i alla fall.


Diddi gav lillan en åktur med pulkan, men efter en liten bit ville han att de skulle byta plats...


Experimenterade i köket å resultatet var en helt ok risgrynsgröt, kokt av riven rättika. De andra åt traditionell 1:a adventsmiddag, tomtegröt, skinkmackor osv... Å kvällsfika, glögg, lussebulle å pepparkaka..

Natti natt

Av MissJA - 1 december 2013 15:40

Vi kom in å jag säger nu är det hästar på TV. jaaa hojtar diddi å v. M försöker få dem att vilja se på fotboll, men de ska se hästar.
Sen säger diddi efter en stund "pappa hockey, diddi häst!" Å så kommer han till mig, "mamma pengar, köp ponny mig"

Gissar att mina barn har fattat tycke för mitt intresse :D

För varje dag som går växer tanken på hur det skulle vara att bo närmare stallet. Där kan vi alla utveckla våra intressen. Vare sig det är hästar eller motorer. Men det är än så länge bara en tanke. En dröm. Men större boende kommer en dag att behövas... Tur att drömmar är gratis ;)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards