Hönsmamman

Alla inlägg den 2 december 2013

Av MissJA - 2 december 2013 19:25

Ibland märks det mer än annars hur mycket jag som mamma betyder för mina barn. Idag med huvudvärken från hell har jag avsagt mig all nattning.

Barnen uppskattar inte detta, de gråter å skriker. Det ska ju va MAMMA!! Som läser, sjunger sånger å säger godnatt. Men ikäll blir det inte så, trots att vrålorkestern skär ända in i hjärteroten.

Jag pallar det bara inte. Typ dog av att vara med V på ridskolan. Det gick med påfyllning av eeze neo å en kopp kaffe. Men det var knappt.

Nu vill jag bara äta nåt, komma i pyjamasen ta mer medicin å försöka sova, sova sova bort elendet!!

Av MissJA - 2 december 2013 13:45

Idag har jag tagit alvedon å ipren för huvudvärken å sen fyllt på med eeze. Trots det har jag huvudvärk, å fryser. Kollade tempen nyss 37,6!! Alltså, är jag bara lite varmare än vanligt å har huvudvärk från helvetet som även orsakar frossa. Eller har jag feber?...

Ibland är det svårt att avgöra vad som är hönan eller ägget!eller hur man nu ska säga...

Av MissJA - 2 december 2013 06:59

Efter en hel jäkla natt i migränets tecken är jag i full färd med att göra barnen färdiga för skolan/ öppna förskolan.

Hjärnan svider å känns öm, presis som om skallbenet är krossat. För att inte tala om hur trött man blir efter en sådan natt.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards