Hönsmamman

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av MissJA - 24 februari 2013 21:53

Så var det åter dax för en summering av den gågna veckans träning och kost, samt en plan att följa för nästa vecka.

Den kommande veckans träning är lite av ett dilemma. Egentligen har jag tränat så många dagar i sträck att kag borde klämma in en vilodag på måndag. Men gör jag det blir det för lite kondition eftersom m jobbar kvällar annorlunda nu. Efter lote övervägande kom jag fram till följande plan:

Må: skidor
Ti: vila/ promenad
On: yinyoga
To: kettlebells
Fr: skidor
Lö: benpass
Sö: kettlebells

Kosten; funkar bra. Jag hittade en god kvarg på coop så nu äter jag den mixad med banan eller bär som återhämtningsmål eftet träning. Det blir strikt i veckan eftersom sedan kommer sportlovet och det innebär annorlunda med det mesta.

Av MissJA - 24 februari 2013 13:05

Ännu en bra dag :D fint väder åh nästan 0-gradigt ute.

Morgonen började med att jag bjöd familjen på chokladpannkakor med glass banan åh färska jordgubbar :p för mig blev det som vanligt ägg och grönsaker.

Ett pass kettlebells för mig på baksidan medan ungarna lekte åh m var på en promenad med esmee i vagnen.

Lunch ihop med våra grannar på murkkan, de åt hamburgare vi pyttipanna.

Mellis ska vi åxå äta ute, grillad korv, pinnbröd åh lite annat fika ihop med våra fd. Grannar och deras barn.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards