Hönsmamman

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av MissJA - 1 februari 2013 22:37

Jag skickade efter jul och nyår ett sms till K's biologiska pappa om att K saknade honom och att han gärna ville aff han skulle hälsa på. Men han har inte ens svarat på mitt sms! Ok att han inte vill ta hand om sin son själv, men han hade väl i alla fall kunnat intressera sig lite kanske ring och fråga hur det är med honom eller något. Han vet i och för sig att K har svårt för att prata i telefon, men han kunde väl ha tagit sig tid att göra något i alla fall!!

Åh V's biologiska pappa som i och för sig har dåligt med pengar kunde väl åtminstone ha ringt när hon fyllde år. Ett telefonsamtal till sin dotter borde man väl åtminstone kunna ge sin dotter i födelsedagspresent. Men inte då! Det är sorgligt när V säger att hon skulle vilja ge sin biologiska pappa sina pengar som hon har i sin spargris så de kanske skulle kunna träffas lite oftare. Men när han väl är i stan, så hör han sällan av sig förrän han är på väg hem. V som är en jätteblyg tjej skulle vilja att han kom och var med henne länge så att hon vågade leka mer med honom. Tex. En dag i lekparken eller något liknande. Men det känns lite som om han inte kommer ihåg sin dotter förrän det är dax att åka hem igen..

Synd, men vad ska man göra.

Av MissJA - 1 februari 2013 22:22

Så här kommer den :)

Av MissJA - 1 februari 2013 22:19

Det gick bra i ca 45 minuter. Sedan var det inge skoj längre! V blev hungrig, k däckade ett tag diddi bara vrålade traaaaaktooooooojjjjjjjjj! Han ville se traktorklipp på youtube, han kunde inte förstå att vi inte hade internet i bilen. Åh miiimii grät, mörkrädd och hungrig.

Tur att det i te är längre än vad det nu är.

Av MissJA - 1 februari 2013 11:53

Var är den? Den skulle varit klar i början av denna vecka, nu är det fredag åh lunchtid. Saknar min telefon!!!!! Behöver den.

Eftersom jag inte fått några papper på att den är inskickad känns det konstigt. Kan inte följa min mobil, eftersom det inte heller går att ringa direkt till butiken så får ja helt enkelt bara vänta. Men om jag inte hör nåt på måndag åker jag ner till butiken åh frågar var den är. (Måste ändå ner på stan då).

Av MissJA - 1 februari 2013 11:47

Vi ska till svärföräldrarna. Även om vi snart är hemma igen kräver det sin packning. Jag känner mig lätt stressad, men försöker tona ner det, vi hinner. Men M vill iväg snabbt som attan. Jag tycker det är viktigare att allt viktigt kommer med. Ville hinna träna rumpa och ben åxå. Jag kommer ångra mig om jag inte gör det. Förresten har jag lagom träningsvärk sedan igår, sweet..

Ogillar egentligen att åka bort tappar kontrollen över maten. Träningen blir lidande. Men nu är jag planerad. Gör det bästa jagkan med kosten, åh får jag till passet idag så blir inte träningen lidande heller. Hittade en bra bild på mammafitness facebooksida som beskriver rätt bra detta med att lyckas misslyckas.

Enjoy :D

Av MissJA - 1 februari 2013 02:21

vaknade jag av en pigg miiimii. Det är så ovanligt att jag blev säker pä att det var dax att vakna. Vi gossade lite men miiimii somnade inte om. Jaja tänkte jag. Du får väl vakna nu dårå. Nör vi går förbi köket ser vi att klockan är 02!! Bara kissa åh tillbaks till sängen.

Men så sov hela familjen vis 22-tiden igår.

Nu hoppas jag på ett par timmars sömn till.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards