Hönsmamman

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av MissJA - 7 februari 2013 22:41

Tränat ben åh rumpa + den PW som jag inte gjorde igår. Men jä..... Vad det var trögt med benen ikväll. Svetten rann och jag gick på ren vilja. Men skönt att bli färdig på 15 minuter.

Gav mig en treat till efter passet. En liten mugg med varm oboy åh vispgrädde - yummy!

Av MissJA - 7 februari 2013 22:35

När diddi fyller år ska vi göra en traktortårta. Idag har jag kollat klipp på youtube där andra gör sådana tårtor. Jag vill göra en med släpvagn. Det blir samma typ av botten som en princesstårta men formad som en traktor. Jag ska köpa sockerpasta osv för att få den som jag vill. Tippar på att det krävs träning för att jag ska få ett bra resultat. Så i helgen/ på fredag så ska jag testbaka en tårta. Det enda problemet är att jag inte vet vad vi ska göra av all tårta. Testbaket får vi nog bjuda bort, men till vem/vilka. Kan ju inte kasta bort den och vill inte att diddi ska se tårtan i förväg.

Av MissJA - 7 februari 2013 21:59

KISS I SÄNGEN Å HA DET BRA
LIGGA LITE ÅH FUNDERA
STJÄRTEN VARM SOM EN SOMMARDAG
JAG TROR HAG KISSAR LITE MERA!!

Herregud vad jag. K och V skrattade till den sången när vi läste ur Sune boken igår när de skulle sova. Om ni inte läst den boken tillsammans med era barn - gör det! Det är roligt för alla :)

Av MissJA - 7 februari 2013 14:52

Tänkte precis på hur underbart det är när ens barn skrattar och man ser att de skrattar med hela kroppen. Hur glada och lyckliga de är. Bäst är det förstås när man får dela dessa genuina skratt med sina barn.

Det är oxå underbart att se sitt barn lyckas med något de kämpat med att lära sig något en längre tid.

Att vara förälder innebär många mindre roliga måsten. Det är ingen lätt uppgift. Ibland är det väldigt lätt att hålla sig för skratt. Men dessa underbara ögonblick gör det värt allt och lite till. Ibland är det tid att stanna upp mitt i allt kaos, alla måsten och bara minnas alla dessa fantastiska upplevelser

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards