Hönsmamman

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av MissJA - 18 februari 2013 21:07

Kosten blir samma som förra veckan.

Träningsupplägget planeras på följande sätt:
Må: skidåkning 5km
Ti: yinyoga & plankan
On: långpromenad & plankan
To: kettlebell workout
Fr: ben och rumpa 3set 3x12 upp pall+ planka
Lö: skidor och plankan
Sö: kettlebell workout

Jag har slarvat med plankan åh yogan. Ska ta tag i det. Resultatet jag vill ha får jag inte gratis. Jag kan inte bara tänka fram det resultatet måste svettas fram.

Idag åh igår har jag varit mindre strikt med kosten. Jag har bäde fikat semla åh tårta under förra veckan åh idag blev det choklad. Mer än vad som kan vara ok. Men jag är medveten om det. Vilket innebär att jag inte kommer fortsätta göra samma fel imorgom.

Av MissJA - 18 februari 2013 18:38

Jag heter nattskatan på instagram, följ mig gärna där ;)

Det är skoj att leka med foton :)

Av MissJA - 18 februari 2013 13:37

Eftersom jag bestämt mig för att rensa igenom här hemma och lagt upp en plan fram till sommaren för att inte hålla på överallt samtidigt, har jag idag jobbat på lite med det som skulle hinnas med i februari. Vardagsrummet. Idag har jag attackerat bokhyllan med ett tillfredsställande resultat.

Imorse blev det en vanlig runda med skidorna efter lämningen på skolan. Härligt. :D lunch blev fisk, lite potatis och en god sallad. Under lunchen startade jag även ett nytt projekt. Som kommer att ta lång tid men vara värd varje sekund. Förbättra självkänslan. Till hjälp med boken på bilden.

Nu snart ska vi bege oss ut och leka samt bära lite grejs till förrådet. Nu är det mellisdax.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards