Hönsmamman

Alla inlägg den 30 september 2012

Av MissJA - 30 september 2012 08:22

Vaknade inatt igen med mensvärk. Kissade ett par gånger men värken var kvar. Så blev jag nr2 nödig åh fick göra det 2 gånger med någon timmes mellanrum sedan var värken som bortblåst.

Alla andra verkar ju få ont av den rätta anledningen åh föder barn. Jag har bara ont av fel orsaker åh min bäbis fortsätter frodas i magen. Åh kommer hon inte idag så får hon snällt vänta till natten mot torsdag som tidigast.

Ligger i sängen nu och hoppades på att få sova mera men det verkar vara lönlöst. För det var inte bara min kropp som inte hade skapat bra sömnförhållanden för mig. Även V's hosta åh någon jädra högljudd fest bid si så där kl 4 sabbade massvis. Sedan vaknade övriga familjen halv åtta på morgonen åh de kan inte heller vara tysta.

Nu har jag fått lite mensvärk igen, man kan sätta hela min föräldrapeng på att den försvinner så skart jag fått kissa. Som sagt var, tröttsamt är bara förnamnet!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards