Hönsmamman

Alla inlägg den 24 september 2012

Av MissJA - 24 september 2012 20:17

Det är inte något som får mig att tro att det blir någon förlossning inatt. Men kag är helt sjukt trött så jag kommer att lägga mig för natten nu.

Av MissJA - 24 september 2012 13:32

Så var det gjort. Bm kollade hur det var med tappen. Den är fortfarande lite bakåtriktad, men det kändes väldigt gynnsamt. Men jag är öppen 3 cm åh nu även hinnsvept. Det lät så mysigt och lite underligt att hon kände på lillans huvud.

Hon trodde inte vi skulle ses nästa vecka åh tyckte jag skulle ställa in mig på förlossning inatt.

Av MissJA - 24 september 2012 09:38

Som det känns just nu är det nog bara en jätteförstoppning eller nåt liknande som fått min mage att svälla så. Åh även orsakat alla andra graviditetsliknande symptom. Eller så är jag verkligen en elefant utan att likna en, eller vänta nu det gör jag visst :D

Inatt har jag fått sova bra när jag väl somnade dvs. På 7 timmar kissade jag bara en endaste gång. Ok innan jag somnade kissade jag säkert 5 ggr i timmen men ändå. Åh inte har jag behövt vara vaken pga förvärkar heller. Näpp det har varit lugna gatan!! Åh jag som inte ens tog alvedon igår på kvällen. Det minns jag knappt sist. Men ont i fogarna har jag efter min raska vaggpromenad igår. Åh som vanligt behövde jag göra nr2 efter promenaden.

Idag ska jag till bm igen, men jag är osäker på tiden. M har visst kastat bort lappen med tiden - så hjälpsamt av honom!! Åh jag kommer inte ens fram till norrlandskliniken just nu det finns inga tider!! Bajsa åxå!!

Av MissJA - 24 september 2012 09:28

Eftersom jag blivit lat fotar jag bara infon från appen

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards