Hönsmamman

Alla inlägg den 1 september 2012

Av MissJA - 1 september 2012 20:53

Precis som jag tänt blev det städat hemma idag. Nu luktar det fräscht av rengöringsmedel och luften känns ren. Precis sådär som det gör när man gjort en ordentlig städrunda.

Det är så mysigt när man är klar, åh att på kvällen få tända lite ljus åh bara mysa av allt man gjort. (lite mindre mys trots allt pga. Fogarna som för så ont att m fick hjälpa mig på med trosor åh byxor efter stt jag duschat.)

Men så när man har en hög med barn så innebär det att det bara är välstädat medan de sover/ är borta. Så jag åh M fick ta en snabb städrunda ändå alldelens nyss. Nu har jag precis druckit mitt hallonbladsthe med kokosfett i (bra mot förstoppning) åh fikat 2 riskakor. Nu ska jag ta en påse jordnötsringar åh sätts mig i soffan med min älskade gubbe åh se en film.

Nattinatt.

Av MissJA - 1 september 2012 09:34

Jepp det har jag nu framför mig. Åh vet ni vad jag ska fylla den tiden med? Jo storstädning, tvättning, träning åh en tripp till hm och coop, måste gå eller cykla dit eftersom jag är utan bil. Sedan ska jag ha middagen färdig innan de kommer hem. Det blir med andra ord ingen vilodag. Utan massa stress, åh det passar mig utmärkt idag.

Så jag lär inte ha tid att blogga mer idag.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards