Hönsmamman

Alla inlägg den 14 september 2012

Av MissJA - 14 september 2012 19:32

Så är vi hemma igen åh vårt egna fredagsmys. Det blev ändrade middagsplaner pga sjukhusvistelsen, vi fick alla mat från mc donalds.

Tån är det väl si åh så med, det blöder när han är uppe åh rör sig, så han får ligga ner med foten i högläge. Sen så ska han ha massa värktabletter för att han ska slippa ha ont.

Nu ska vi leta vällingflaslan som tydligtn fått ben idag.

Av MissJA - 14 september 2012 14:58

Dagens lunch i kafeterian ger jag inte mycket för, det ingick inte ens sallad!!!

Av MissJA - 14 september 2012 12:21

Goddagens, just nu sitter jag på uppvaket med K han sover fortfarande gott efter sin operation. Dom säger att operationen gick bra. Han har ett stort bandage runt tån som ska sitta i en vecka, sedan ska det bytas på hälsocentralen. Själva läkningstiden beräknas ta ca 3 veckor och det kommer göra ganska ont till en början. Vi valde den permanenta lösningen, trots att läkningstiden är längre och är lite mer smärtsam. Det kändes bättre att lösa problemet för åtminstone en tå för gott. K har så svårt att förstå att han inte får bita på tånaglarna.  

Om 2 veckor får han delta i simskolan som hans klasskompisar. Men fram tills dess måste tån få tid på sig att läka. 

Undrar hur länge han kommer att sova, stolarna här är så sköna att benen domnar bort... 

Förresten blev jag inte lite snopen när narkossköterskan tyckte att jag skulle bära K in i operationssalen, K väger ju över 40 kg åh jag är ju inte så lite gravid. Men när hon såg magen slapp jag det lyftet.

Uppdatering, k sov gott, vaknade för ca 30 minuter sedan. Så nu väntar vi bara på att han ska kissa åh få äta mat innan han får åka hem.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards