Hönsmamman

Alla inlägg den 12 september 2012

Av MissJA - 12 september 2012 21:36

Tja, efter lite tjat (övertalning) blidde det en sådan nu ikväll. vill verkligen försöka undvika nästa veckas ensamrace med alla barnen när det är tänkt att M ska jobba..

förmodligen gör det inte någon skillnad alls men att leva på hoppet är troligen bättre än att ge upp utan försök.

Av MissJA - 12 september 2012 17:14

Hämta in åh rengöra basenheten till babyskyddet nu. Det behöver verkligen en uppfräshning efter förra omgången vi använde det.

Åh så , hjälp, måste hitta insatsen till babyskyddet!!! Men det verkar jag glömma så snart jag kommer ihåg det..

Av MissJA - 12 september 2012 12:03

M jobbar måndag tisdag åh onsdag från morgon till kväll. Åh då ska jag visst orka ta hand om allt hemma helt på egen hand!! Åh jag som känner mig mer död än levande hela dagarna redan nu!! Hoppas på att lillan väljer att födas före M kliver på sitt pass på måndag så jag slipper genomleva det helvetet..


Nä nu ska jag dricka upp min kopp hallonbladste med kokosfett i åh sedan sova och hoppas på att fettet ska lösa upp min envisa förstoppning

Av MissJA - 12 september 2012 03:36

Vaknade halv tre glad över att det gått så lång tid sedan senaste toalettbesöket, innan jag somnade. men nu efter den rundan kan jag inte somna om!! Jag har ont i huvudet, nacken, axlarna å ryggen. Plus att lillan busar på där inne. Om det åtminstone varit förvärkar som höll mig vaken, men näe då..önskar att jag haft true blood att titta på, men har inget avsnitt att se på ännu. nej nu ska jag fortstta kämpa med att få mig lite sömn

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards