Hönsmamman

Alla inlägg den 17 september 2012

Av MissJA - 17 september 2012 20:23

Åkte iväg till affären för att jag har lyckats äta mer yoggi dröm idag än jag beräknat (mer än en liter) men då har diddi hjälpt till..


Kom hem med en till förpackning sån plus..


  • jordnötskrokar
  • gräddglass med krossad choklad
  • tuggummi
  • och piggelin till Diddi som har feber

     

om det inte vore för piggelinen så kan man säga att det var endast en cravingsrunda jag gjort på affären ikväll..


Nu sitter jag nöjd framför datorn, jag har både ätit lite jordnötskrokar och lite av glassen.. Nu ska jag sakta men säkert börja förbereda mig för förhoppningsvis en bättre natt..

Av MissJA - 17 september 2012 12:49

Diddi är rädd för en specifik grej just nu. När det regnar åh blåser, särskillt när regnet piskar mot fönstren. Idag är vädret precis så mellanåt. Åh därför hat han inte sovit så bra ute.

Av MissJA - 17 september 2012 12:04

Eftersom natten blev som den blev, så är det en mycket lugn dag hemma hos oss idag.

Just nu sover Diddi, K spelar på ipaden åh jag ska försöka sova lite jag åxå. Efter diddis vila kanske vi alla känner oss mer utvilade. Förresten så har K gjort halva sin veckoläxa åxå, inte illa. Tänk vad lite lockande spel kan åstadkomma.

Av MissJA - 17 september 2012 04:02

Första 3 timmarna av min sömn kissade jag 4 gånger åh vaknade hungrig en gång. Däremellan drömde jag något tv-spelsaktigt blandat med halv åtta hos mig åh true blood, bara drömmen är skäl nog till utmattning.

Sedan sov jag ca 40 minuter till.

Efter dessa 40 minuter vaknade jag av, ont i vänstra underarmen sedan har jag hunnit vara illamående, bajsnödig, haft andnöd åh en obehaglig känsla i hela kroppen. Jag är fortfarande trött, men så snart jag försöker somna om framträder något av ovanstående problem igen. Det GÅR baske mig inte att sova!!

Så uppladdningen inför att vara hemma med barnen själv imorgon går lysande - eller inte. Kommer vara trött som en zombie. Åh då är det endast V som ska på skolan. K är hemma för sin tå åh diddi han är förkyld åh fick ju feber igår eftermiddag.

Hoppas det blir dåligt väder så vi kan ha ett filmrace typ hela dagen.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards