Hönsmamman

Alla inlägg den 29 november 2013

Av MissJA - 29 november 2013 13:54

Läste fel i receptet!! Har förmodligen sabbat köttgrytan med för mycket lök! Å det märkte jag efter att jag hällt ut all kvarvarande buljong! Annars skulle jag ha sköljt av allt, tagit bort massa lök å gjort en ny såsredning. Nu sket det sig!!

Har inte tid!!

Nu skiter jag i detta å hämtar m å v innan jag lämnar de hemma å åker till stallet!

Av MissJA - 29 november 2013 09:46

Jag vill/ behöver ge bloggen en make-over. Å just nu går jag runt å spånar på hur man ska göra det. Jag skulle vilja att headern speglade vårt liv. Busigt, kärlek, barn, hästar, hockey (mattes passion) fordon (grabbarnas passion) å så. Men frågan är bara hur?

Å så behövs det BRA bilder. Lättare sagt än gjort kanske när ekvationen innehåller hästar å barn. Men vill å ska ha det att funka. Det enda kruxet är att jag inte har nån bra kamera, å att när jag är i stallet finns det sällan nån som kan fota. Så mitt planerande får fortsätta.

Av MissJA - 29 november 2013 08:41



Esmee är ute å promenerar när jag , hon å K besökte habben



  Esmee äter själv, med sked :)



 

Lussebullsbaket från igår, K filmade oss lite
 

Av MissJA - 29 november 2013 07:34

Inatt hade esmee ett återfall i jag tänker vara hysterisk halva natten utan orsak. Å därför somnade vi vid ca 02:30-03:00 å det var tur för M för om det är sådana nätter brukar jag väcka honom vid 03 så att vi båda ska få åtminstone lite sömn.

Men idag är jag en slagen hjälte. Jag är sååååå trött - det var jag inatt åxå. Det var nära tårarna av trötthet då å då! Så istället för att åka till stallet på morgonen åker vi (jag å de små) hem å ser film efter att jag lämnat V på skolan. Då orkar jag kanske börja leva efter lunch... Å i så fall blir det att vara i stallet då.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards