Hönsmamman

Alla inlägg den 10 november 2013

Av MissJA - 10 november 2013 19:59

Hur firar ni sådana dagar? Hos oss lagade vi M's favoriträtt till middag. Flygande jakob. Å storbarnens pappor då? Tja. De hör inte ens av sig när deras barn fyller år, så de får klara sig utan uppmärksamhet denna dag!! Rätt eller fel, tja det får man tycka som man vill. Men så tycker jag i alla fall!!

Annars så har jag å de stora barnen varit i stallet. Gud vad kul det är trots att vädret var skit så det knappt gick att rida, det snöade å hästarna fick snöstyltor under hovarna (då är det superlätt att de skadar sig).

Men V fick träna ridvägarna i skritt på baronessa å Casandra tog jag på lina eftersom hon lätt stressar upp sig om hon har som idag lite överskottsenergi.

Sen på väg hem köpte vi en ljusslinga att sätta upp i äppelträdet. Den var paj, men strax efter att det upptäcktes snubblade jag på sladden å den gick av = inte går den att byta längre. Surare än en pmskärring som fått citron istället för choklad gick jag in igen. Bara att köpa en ny!!! Bläääää. De slantarna hade jag inte velat kasta bort.

Sen har kag typ gjort färdigt julklappsinköpen plus födelsedagspresenterna till V. Härligt!! Nu framöver kan jag ta en myskväll med julmusik glögg å lite valnötter å slå in julklapparna å vara färdig i GOD TID innan julafton. December innehåller så mycket måsten att det kan vara smart att sprida ut det lite så att man kan njuta med tända ljus julig musik å allt som är bara julmysigt. Bara skippa julstressen!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards