Hönsmamman

Alla inlägg den 8 november 2013

Av MissJA - 8 november 2013 20:36

Med K på sjukhuset så får stallet vara. Men oj vilken hästabstinens jag fått!

Hoppas K får komma hem imorgon så livet blir normalt. Om så bara under helgen. (Vi vet ju inte när K ska opereras på nytt).

Hur som helst så lånade jag en bild som mamma tagit å lekte lite med effekter.


Fina, fiiina Baronessa!!

Av MissJA - 8 november 2013 16:34

Shunten har låst sig!!

Så förmodligen blir det ännu en operation :'(

Inte precis den nyheten vi väntat på.

Av MissJA - 8 november 2013 09:47

Fy fabian vad det skär i hjärtat att se de små cancersjuka barnen!! Man vill bara gråta!! Men tårar skulle inte hjälpa dem, tyvärr.

Men att skänka pengar till bsrncancerfonden hjälper! Å efter att vi har spenderat tid på samma avdelning som dessa barn så vet jag att barncancerfonden hjälper mer än bara forskningen. De har en fruktkorg för föräldrarna, å varje onsdag kväll dukas det upp värsta gofikat för föräldrarna. Å det uppskattar dessa föräldrar.

http://www.barncancerfonden.se

Av MissJA - 8 november 2013 09:13

Jag tänkte skriva lite om att jag inte lägger upp lika många bilder på mina äldre barn som mina yngre.

Delvis beror det på att de är inte hemma lika mycket (de går i skolan) så jag har färre fototillfällen. Men mest av allt beror det på att de inte alltid själva VILL vara med på kort eller kanske att jag inte får lägga upp bilden på bloggen. Detta är något som jag RESPEKTERAR. Vill de inte, tvingar jag dem inte heller.

Visst kan det vara trist ibland när jag tänker åååh tänk om jag fick visa detta kort eller så. Men, det är deras liv.

Men för att jämna ut det lite så har K för omväxlingens skull gått med på att visa vad han gör just nu.



Å detta gör jag just nu. Jag unnade mig kaffe från automaten å hällde i lite laktosfri grädde. Gott!! Så jag chillar å bloggar. Medan avdelningen sakta vaknar till liv.



Idag blir det röntgen under dagen, när vet vi inte remissen som skulle gjorts igår glömdes visst så den är nyligen skickad. Sen kommer kirurgerna förbi någongång under dagen. Men förhoppningsvis får han åka hem innan kvällen får vi åka hem :D

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards