Hönsmamman

Alla inlägg under juli 2013

Av MissJA - 2 juli 2013 22:29

Så då var första dagen på habben gjord, det gick bra. Imorgon blir det typ samma.

Imorgon ska de komma åh döda svartmyrorna. Det innebär att jag miiimii åh diddi inte får sova hemma. De små får inte vara hemma på 24 timmar. Så frågan är var vi ska vara imorgon efter att vi varit färdigt på habben tills vi ska sova. Kanske på leos lekland. Lek bus åh middag :p

Idag har vi fått lite mer klarhet runt bröllopsfesten. De som ska hjälpa oss har träffat oss vid lokalen åh vi har sett den igen. Åh hittat en till toalett bland annat.

Nä nu är det strax dax att mysa med min Busige blivande... När man ska va seriös så flamsas det. Tror han börjar bli nervös.... Vi satt åh pratade om själva vigseln åh kollade över upplägget i psalmboken. Åh det slutade med högsta betyg i flamskonster.

Av MissJA - 1 juli 2013 22:44

Det är inte varje måndag man kan skriva ny vecka åh ny månad.

BRÖLLDOPSMÅNADEN!!!!

Om 19 dagar smäller det.

Men just nu är det andra saker som det grejas med. Tex så kommer de åh sprutar med myrgift på onsdag före lunch (äntligen!) åh så är det dop för en kusin på lördag. Åh så naturligtvis k som har 2 dagar på habben nu, v simskola åh kompisar, diddi som ätit nåt olämpligt åh har bajsat sig genom dagen. Åh miiimiii som drog sig upp till sående mot soffbordet med assistans åh dessutom då åh då står i på anna fyra åh gungar -det är så sött!!!

Nä nu ska jag sova, nattinatt

Av MissJA - 1 juli 2013 07:00

Låg nyss åh slumrade ville inte vakna. Inte alls, åh gissa vad plötsligt drömde jag att jag fick sovmorgon. En fantastiskt udda dröm, åh förmodligen det närmsta sovmorgon jag lär komma på ett par år.

Omvänd sovmorgon kunde ju fungera. Men för tillfället är jag inte sömnig förrän efter midnatt tyvärr!!

Aja, ett motigt godmorgon från mig åh ett väldigt välkommet godmorgon från miiimiii bajsrumpa. Dax att kliva upp :( åh ta sin föräldrauppgift på allvar.

Idag ska jag ringa anticimex igen åh desperat be dem komma hit åh spruta gift för att ta ihjäl våra oinbjudna besökare som aldric fattar att de ska lämna oss ifred - svartmyrorna!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards