Hönsmamman

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av MissJA - 26 juli 2013 19:33

För första gången denna sommar ligger jag på en filt åh bara är i solen. Det känns faktiskt konstigt. Fram tills just nu så har det vart nåt på gång. Mest brölldopsrelaterat, känslan nu är lite att det fattas något. Det är kul att fixa med sånt. Men lite skönt åxå. Men tomt. Fast jag vet att jag borde en himla massa så ligger jag här. Som en strandad val (ser nog lite ut så) en vit klump på en lila filt.

Vi har handlat idag, skönt det. Nu kan vi äta annat än skräpmat. Vi har även nästan helt beslutat oss för hur vi ska göra med cykelvagn åh bilbarnsstol.

Snart kommer syrran åh hennes kille å mamma hit. Vi ska fira syrran som
fyller år, grilla å mysa tillsammans

Av MissJA - 26 juli 2013 15:13

För första gången denna sommar ligger jag på en filt åh bara är i solen. Det känns faktiskt konstigt. Fram tills just nu så har det vart nåt på gång. Mest brölldopsrelaterat, känslan nu är lite att det fattas något. Det är kul att fixa med sånt. Men lite skönt åxå. Men tomt. Fast jag vet att jag borde en himla massa så ligger jag här. Som en strandad val (ser nog lite ut så) en vit klump på en lila filt.

Vi har handlat idag, skönt det. Nu kan vi äta annat än skräpmat. Vi har även nästan helt beslutat oss för hur vi ska göra med cykelvagn åh bilbarnsstol.

Snart kommer syrran åh hennes kille å mamma hit. Vi ska fira syrran som
fyller år, grilla å mysa tillsammans

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards