Hönsmamman

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av MissJA - 23 juli 2013 21:18

Dagen innan en bild på några som hjälpte oss att pynta

Åh bilder på dukningen (utan blomvaserna) åh dekoren

Å lite från festen. Väntar spänt på bilderna från vår duktiga fotograf.. Jag fotade inte så mycket själv den dagen.

Av MissJA - 23 juli 2013 00:01

Har dagen bara försvunnit. Jag har bla tvättat mig igenom tvättkorgen. Vi öppnade även presenterna. Åh det var verkligen fina presenter! Tack för dem , om någon av gästerna läser detta. Så måste jag bara konstatera att alla presenter var jättebra!

Lunch blev våfflor, mellis tårta åh middag grillat kött med sallad å pommes.
(Måste börja göra nyttig mat till familjen åh starta om med träning, men inte just nu. Resterna från brölldopsmiddagen ska först ätas upp å min förkylning försvinna. Den har typ kommit igen lite sedan brölldopet, suck. Halsen gör ont åh hostan är ett kapitel för sig precis som huvudvärken som inte vill ge med sig. )

På kvällen åkte vi förbi våra vänner i Holmsund å fick på så sätt en trevlig avslutning på dagen.

Förresten, så diskuterar vi en kort resa. Men var? Förslagen som är seriösa är följande:
Vaasa i finland. (Åka Färja, åh gå på olika äventyrsparker)
Åka till furuvik (djurpark)
Lycksele (djurpark, badpark åh nära)..

Vi får se vad det blir.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards