Hönsmamman

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av MissJA - 29 juli 2013 21:50

Bilen gick igenom besiktningen imorse. Bilbarnstolen är beställd, det blev en be safe izi plus
(Vi hittade en webbshop med gratis frakt å tillbehörspaket på köpet - helt klart en bra deal.)

Orsaken till att vi valde att köpa var att för oss blir det ett billigare alternativ. Vi kommer inte att behöva nästa stol då de finns sådana inbyggda i vår bil. Å med tanke på att man kan få en begagnad stol som vi inte får behålla till en högre månadskostnad än om man väljer att delbetala stolen så var valet enkelt. Vi köper!

Å så beställde vi en cykelvagn å hoppas på att den gillas av de båda små.... En cykelutflykt är ju trevligt att ta med barnen på. Å snart kan vi göra det :)

Man kan visst springa med den åxå (kul för mig som gillar det)

Denna hittar man här
http://lifequalityproducts.mobilizer.se/index.php?route=product/product&product_id=6390646

Sen så har jag varit många timmar utomhus. Jag har flyttat lite på vinbärsbuskarna, å gjort cykelparkeringen större. Planterat en bondsyren, rensat ogräs å satt barkmull i häcken. När jag gjorde cykelparkeringen var vi 4 i familjen, nu är vi 6 st å kommer inom nåt år behöva fler platser. Å eftersom jag även köpte en ny syren idag som är planterad vid cykelparkeringens skärmvägg fixade jag allt på en gång. Å tro mig, så j-la stenigt som det är på vår framsida gör jag väldigt ogärna om det igen.

Bilder på resultatet kommer imorgon när det är färdigt.

Det är sådana blommor jag hoppas på att min syren bjuder på i mängder i framtiden :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards