Hönsmamman

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av MissJA - 16 juli 2013 17:10

Idag fixas åh trixas det. Vi har gått igenom allt vi redan fixat till brölldopet och festen. (Det är en hel del) i och med det har vi fått bättre koll på vad vi har kvar och så vidare. Parallelt med att packa allt som ska till lokalen har vi fixat småsaker som blivit bortglömda. Nu om en stund ska jag åh tjejerna åka åh handla typ nästan allt som fattas. Det känns skönt att saker åh ting börjar falla på plats.

Men ack vad trist det är att istället för att se fram emot lördagen åh njuta av M's första samestervecka så ska vi plåga oss med det som måste uträttas med förkylningarna som försämrar tillvaron massor. Imorse vaknade jag med värk i varje liten molekyl av kroppen men det som faktiskt är en förbättring är att nu har slemmet släppt. Tur i oturen är väl att vädret är mer som man förväntar sig i slutet av september än mitt i juli. 12 grader, blåsigt åh ostadigt väder lite solglimtar åh någon regnskur lite då åh då.

Längtar till att vara frisk åh att sommaren ska återvända. Lite mer bad, sol bara ben åh sköna kvällar med grillmiddagar åh jordgubbar som dessert.

En bild från tidigare i sommar, då det var sånt väder som jag längtar efter just nu.

Nä, nu ska jag dricka en mugg honungsvatten, byta kläder åh åka iväg på vår shoppingrunda

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards