Hönsmamman

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av MissJA - 24 juli 2013 22:24

Så, är det bytt.
Det känns nytt
Åh så ovant.
Behåller bloggadressen intakt ändå, trots att den inte stämmer. Det är enklast så.

Nu heter jag S...

Snart drar karusellen med att ändra namn på körkort åh allt sånt igång.

Men inte nu, nu är det film ?

Av MissJA - 24 juli 2013 22:18

Vi har haft en skön eftermiddag på badet. Vilda åkte vattenrutchkanan om och om igen. Hon simmar ju så bra nu att hon fixar det galant. K hoppade mycket på en stor stutskudde (som typ en stutsmatta) tyvärr hade min mobil tagit en tur med m åh vagen just då. Så jag fick ingen bild på det.

Middag åt vi på Pims thaikök riktigt gott åh imponerande hur denna kvinna svängde ihop maten med typ en wokplatta åh en fritös.

Sedan hälsade vi på min kära farmor åxå innan vi styrde bilen hemåt igen.

Nu innan läggdax såg barnen första halvan av harry potter och fången från azkaban.
Åh nu är det min å m's tur att krypa ihop i sängen å se mera johan falk.

Av MissJA - 24 juli 2013 13:05

Igår var vi till mickelbo åh fick bla. träffa kameler, se en jak, lamadjur olika fåglar kor, getter grisar åh mycket annat. V åh diddi red även på en liten shettlandsponny som hette Penny. Vi åt glass, körde en mysig väg hem åh svängde in hos min mamma en stund.

Skulle bloggat om det igår, men jag somnade med Esmee medan jag åh M kollade på film. Så det blev inte nåt skrivet. Men sömnen var skön.

Just nu sitter vi åter i bilen, nu på väg till Vännäsbadet. Bäst att passa på när tillfället bjuds. Solen lyser, det blåser lite lagom åh är inte för varmt heller. Perfekt för bad för hela familjen ???

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards