Hönsmamman

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av MissJA - 25 juli 2013 22:34

Så gör jag ett nytt försök med bilden som inte kom med i föregående inlägg

Av MissJA - 25 juli 2013 22:31

Så avrundar jag ännu en fantastisk dag. Vi har varit å badat på vännäsbadet och hälsat på min mormor å morfar. De bor på en så vacker plats. De är alltid så snälla och trevliga.

Nu på kvällen har vi fikat paj åh ätit räkor ihop med goda grannar. Härlig dag helt enkelt :)

Imorgon ska vi fira min syster E som fyller år. Vi ska grilla, på dagen är tanken att vi ska ta hand om hem åh trädgård som fått stå tillbaks under en tid tack vare brölldopet. Jag tänkte ta ungarna åh åka till affären medan M är hemma å städar - det låter som början till en plan. Får se vad barnen tycker....

Hoppkudden på vännäsbadet.

Av MissJA - 25 juli 2013 11:56

Jahopp. Tiden ned babyskydd rinner mot sitt slut. Men vad ska man välja?? Det är ju en djungel att hitta en ny bra bilstol som är supersäker åh ryms i bilen. Det är ju bra om detta hör ihop.

Åh som om det vore det enda att fundera på. Ska man hyra eller köpa? Vad blir bäst åh mest ekonomiskt? För oss som bara behöver ha bakåtvänd stol, det finns framåtbända kuddar inbyggt i bilen, blir det förmodligen billigare att köpa. Såvida vi inte har oturen att krocka åh då måste investera i nya stolar då tjänar man på att hyra.

Så för sista gången måste vi komma på hur vi ska göra denna gång. Åh vi måste fatta ett bra beslut att ånra sig åh byta stol är ju som sagt var inte direkt billigt....

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards