Hönsmamman

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av MissJA - 29 maj 2012 08:25

Idag ska det ske, Idag händer det!!


Vi ska lyckas med projekt förråd!! (önska oss lycka till) Diddi ska vara med och vara den lilla gröna dvärgen i springskor som vanligt. Den ungen har för mycket fart och balans för sin egen förmåga och är totalt vettlös. Vi kommer nog att kunna låta honom vara med i os i korta distanser. För han rör sig med ljusets hastighet.. typ..


Åter till förrådet. Vi ska tömma inneförrådet. Ta lagerhyllorna till förrådet i källaren på nedre gården åh sen flytta dit det som ska vara där.


MEN, förrådet här inne kommer förmodligen inte bli sovrum. Det blir så j-la trångt. Utan vi ska nog låta K & V dela rum åh sedan Diddi och mini får dela på det andra rummet där uppe..


Nä nu är M hemma igen och jag måste skynda på att städa undan.

HAre bra

Av MissJA - 29 maj 2012 08:15

Man ska helst undvika mig på morgonen, så mycket som går tills jag svalt min frukost åh typ druckit närmare en liter vatten i små glas. En gravidgrej jag har för mig. Jag blir spyfärdig om jag får ett glas med vatten som rymmer mer än typ 2 dl..


Tyvärr verkar min sambo lida av pajjat långtidsminne, för han tror varje morgon att jag vill kramas åh ha mig innan jag ätit min frukost. Jag blir bara sur och tycker att han är en fruktansvärt jobbig åh klängig sak. Han hänger över mig i ett försök att kramas när jag bara vill äta och jag försöker komma undan. Jag är bara nöjd att jag hittills inte ramlat av stolen!!


När jag blir gravid, tappar jag till stor del lusten till vuxennärhet, men min sambo tror att jag ska "komma över det om han klänger och dreglar tillräckligt mycket på mig. Jag blir ju bara mer frånstötande. Jag har sagt att om han istället försöker bemöta mig på den nivån jag klarar av kanske jag blir mer gosig. Men han skenar iväg med klängandet varje gång åh jag drar mig undan.. Trist, men det här är ett beteende jag kan inte hjälpa... Jag tror det påminner mig om när jag var tonåring och var mer eller mindre jagad av pedofilen..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards