Hönsmamman

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av MissJA - 8 maj 2012 13:35

Diddi på lekplatsen


Nyutslagna vårlökar


Kim premiärhoppas i stutsmattan

Av MissJA - 8 maj 2012 12:36

Inte ett moln på himlen, vinden fläktar lite. Det är närmare 20 grader på framsidan. Jag ligger ute åh käkar faktiskt en liten glass, ett stort glas isvatten på bordet. Jag kunde inte ligga inne en dag som denna. Även om det som känns viltigast på dagens schema förutom att ta hand om barnen är att försöka kurera mig. Läste på iform i höstas att man tydligen kan påskynda tillfrisknande igenom att tillåta sig lyx. Åh det är just lyx och vila jag försöker ge mig nu. Hoppas att förkylningenska ge sig snart. Hatar att känna mig krasslig åh matt. Snora och snörvla osv. Men jag har inte feber idag, så jag tar igen mig utomhus. Sedan så har jag hittat ett tidsfördriv (om man nu vill ha mer sådana). Jag har alltid älskat att läsa böcker, men i och med att barnen blivit fler har jag typ slutat med det. Det tar för mycket tid, tid som sällan tycks finnas. Att sätta sig ner med en bra bok. Men nu har jag köpt en bok som jag har på min iphone eftersom skärmen är liten kan jag åtminstone hinna läsa liite i taget. Perfekt även på nätter/ kvällar att läsa lite om jag är vaken en stund. Det stör ingen. Perfekt åh telefonen har jag med mig för det mesta åh kan därför ta de små tillfällena till läsning. Det var allt från solstolen just nu. 

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards