Hönsmamman

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av MissJA - 13 maj 2012 14:56

 
Av MissJA - 13 maj 2012 08:08

Åh vi ska vara ute. Det är nåpgot jag propsar på när det är bra väder, då ÄR VI UTE!! Vi äter ute, leker osv. hela långa dagen. Åh till kvällen är det en nöjd och väldigt trött barnaskara som njuter inne av lite film innan det är dax att sova.


Idag hoppas jag på att mormor B kommer hit med lite syrenskott, jag vill se om de överlever en liten flytt, för jag vill ha lite syrenbuskar på framsidan så att det inte bara är för de små att rusa rakt ut i gatan. Samt att jag funderar på att åka till plantagen och köpa hem en ny svartvinbärsbuske eftersom den vi har verkar ha tackat för sig. Sedan vi klippte ner den och flyttade på den för 3 vårar sedan har den inte hämtat sig utan ser väldigt mycket ut som en död buske tyvärr..


Nä nu kallar Diddis obytta bajsblöja och fyra hungriga magar på mig..

Av MissJA - 13 maj 2012 08:00

Åh som genom ett trollsklag var det dax att laga en sandig måltid     V som till en början lockades att leka med grytan tillsammans med diddi blir snart överförtjust, åh vill leka med grytan helt själv Jag fick avbryta min filmning för att säga åt henne att låta lillebror få vara med och laga maten..



 


 

Av MissJA - 13 maj 2012 07:49

Imorse låg jag och Diddi och mös rätt länge i sängen igen - hoppas på att det håller på att bli en trend som kan hålla i sig över sommaren. Att han kan ligga vaken och mysa ca 30 minuter eller så till bolibompa. Imorse såg vi fåret timmy - då bäade han hela tiden. Åh sen var det stora marskiner- då brummade han som en maskin lite nu och då. Sedan flaxade han med armarna till bolibompadansen. Myste till tjuv och tjuv.. Sen när hannas hjälplinje vaknade klättrade han ner från sängen.. Då var det dax att kliva upp.. Men det gjorde mig inget, för jag ville kissa åh K skulle ha sin Ep- medicin..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards