Hönsmamman

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av MissJA - 5 maj 2012 14:51

Tröst/mysgodiset är här!! Kollar på tv åh äter lite saltlakrits. Vi ska trotsa vädret åh grilla till middag idag. Grillat kött åh sallad, åh färska champinjoner :p

 
Av MissJA - 5 maj 2012 14:19

Det känns så fjuttigt, att bli helt däckad av en vanlig skitförkylning! Men jag känner mig verkligen helt slutkörd, mina ben typ darrar när jag försöker rycka upp mig åh göra nåt. Jag, snorar och snörvlar, har huvudvärk, nyser som fasen åh känner mig som en tvättäkta slemboll.  Har till och med lyckas med att få feber!! Inte mycket men som gravid blir jag bensvag yr och illamående så snart kroppen blir varmare än 37,8. Som ickegravid kan jag tex. Måla om köket med ca 40 grader.  Nu är jag inne på tredje dygnet sedan jag blev förkyld. Hoppas att jag ska vara bättre snart, mycket snart. Mitt immunförsvar måste verkligen ha tagit semester utan att fråga mig om lov först. Detta är ungefär den tionde förkylningen jag har på ungefär lika många veckor!! Jag känner mest av allt för att gråta en skvätt över min egna elendighet, men väljer att spara energin. Idag skulle jag vilja ta min kära familj till det nya badhuset åh bara haft det mysigt. Inviga min jordgubbsröda tankini, åh göra nåt roligt en sån här skitdag då det bara kommer snöblandat regn. Istället har vi städat övervåningen och när det var färdigt åkte M till godishuset med k åh v för att köpa lördagsgodis. Själv ligger jag i sängen åh känner mig oduglig. Om jag knäppte ett kort på mig skulle ni förmodligen tro att jag vore typ död. Så det låter jag bli, jag vill bli gladare inte få ångest. 

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards