Hönsmamman

Alla inlägg under oktober 2009

Av MissJA - 22 oktober 2009 02:00

   


Sovrummet är superlitet. Vi har resoenrat så att busungarna behöver mera yta för att få plats med sina leksaker. För oss räcker det med garderober, tv och sängen såklart...


Bildkvaliteten är inte så bra, vet.. taget med min mobilkamera

Av MissJA - 21 oktober 2009 17:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av MissJA - 21 oktober 2009 08:25

Hungrig? Troligen inte efter denna bild. Såhär ser insidan an kompostinkastet ut i vårt bostadsområde. Åh inte heller luktar det mumma, kan jag meddela.??Men en effektiv aptitdödare är den minsann..

Av MissJA - 20 oktober 2009 20:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av MissJA - 20 oktober 2009 14:00



Jag har köpt tandkrämen pepsodent white now. Måste medge att jag tycker att mina tänder blev vitare efter bara 1-2 borstningar. Vilket jag anser att det är få tandkrämer som finns i vanliga produktsortimentet på dagligvaruaffärerna gör.  


Om man sedan vill få ännu vitare tänder så är det bara att fortsätta använda denna tandkräm. Tänk på att ett smart sätt att skona tänderna från missfärgningar är att dricka det mesta förutom vatten med sugrör (på detta sätt så håller ni även läppstift och läppglans på plats längre)..

Eftersom jag emellanåt ägnar mig åt ytterst belastande syraattacker för tändernas del (ingen del av kroppen undgår bulimins skadliga sidoeffekter) varvar jag denna tandkräm med en skonsam och skyddande tandkräm.


omdömme

SkrattandeSkrattandeSkrattande +

Av MissJA - 20 oktober 2009 09:30

Det här är min thelåda. Gillar den mycket. Det finns nästan en smak för varje tillfälle. Min absoluta favortsmak just nu är svartvinbär.. En kopp the är aldrig fel. När man ska bjuda någon på the är det bara att dra ut lådan och låta dem välja just sin favorit. Enkelt och inget krångel :)??

Av MissJA - 20 oktober 2009 09:15

       

Av MissJA - 20 oktober 2009 07:49

Jag känner mig som en ny människa! Mina nya sömntabletter var rena dunderkuren. Jag har sovit nonstop helt drömlöst och så vidare. Busbarnen hjälper mig med att laga frukosten idag är det dottern som kokar gröten :)


    


Sedan så sitter de i vardagsrummet och tittar på morgontv under tiden de äter sin frukost. De Älskar att ha kanel på sin gröt. Det är ju både nyttigt och supergott :)


Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards