Hönsmamman

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av MissJA - 3 oktober 2009 10:35

Så idag är det dags. Jag ska överraska min sambo! Vi ska på date. Jag har köpt biljetter till en elitserie hockeymatch som hålls ikväll. Idag medan han är åh tränar ska jag lämna barnen hos min mamma. Jag har sagt att vi ska fara åh hälsa på mormor åh morfar. Men de ska sova över där åxå. Sedan ska jag själv åka hem, för att "hinna städa förrådet utan barnen." När sambon kommer hem så får han hjälpa mig att slutföra förrådet åh sedan säger jag att vi ska åka åh hämta hem barnen. Jag ska köra. När vi passerar infarten till mina föräldrar ska jag fiska upp biljetterna och säga att vi bara se på hockeyn först innan vi ska hämta barnen..




Vi får stanna på vägen dit och äta middag. Jag bara hoppas att han ska bli lika glad och överraskad som jag hoppas på. Han är nämligen inställd på att idag förutom att spela tennis, käka tacos hemma till middag vid 17 åh sedan bänka sig i soffan lagom till att hockeyn drar igång på TV:n...


Önska mig lycka till med detta idag :) Skriver väl en rapport sedan. Antagligen imorgon, då det kommer att bli väldigt sent innan vi kommer hem.


 


Ha en fantastisk lördag!

Kramizar/ MissJA

Av MissJA - 3 oktober 2009 07:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards