Hönsmamman

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av MissJA - 14 oktober 2009 23:58

Måste bara få gnälla lite (nu igen!)


Min kropp är så opassande byggd!!

för att demonstrera det tänkte jag här och nu ge er mina mått...


bröst: 74 cm

midja: 63 cm

stuss: 95 cm!!


Fatta jag är typ platt upptill och bred som satan över stussen!!


Upptill bär jag stolt strl 34 men nertill måste jag skämmas i mina 38:or!! Det ser skitdumt ut!! Detta ger mig faktiskt mardrömmar!! Lovar..  Någon som vill ha ca 30 cm fett från min stuss??


Länk till storlekstabell

Av MissJA - 14 oktober 2009 23:41

Jag tänkte visa 2 av mina senaste inköp som jag måste säga att jag verkligen gillar. De är ordentligt testade, så jag vet verkligen att jag inte bara hittar på i mina omdömmen.


  Sporttoppen är köpt på ellos.se Jag använder den flera gånger i veckan. Gillar att den går att vända, då blir den rosa istället. Den sitter bra och känns inte bekväm på. Priset är helt acceptabelt.


Inköpsställe: ellos.se


Betyg

CoolCoolCoolCoolCool



  Inte nog med att den är snygg, den värmer gott också. Gillar den sneda knäppningen. Det gör att den sticker ut från mängden av liknande kappor. Den är snygg och kan användas både till en snygg dräkt och till ett par jeans till vardags :)


Inköpsställe ellos.se


Betyg:

CoolCoolCoolCool

Av MissJA - 14 oktober 2009 21:55

 


I en studie som gjorts av ett filmbolaget Century Fox påstås det att män ljuger mer än kvinnor. Här kommer de 10 vanligaste lögnerna... Kan säga att det inte är så många av dessa lögner som är vanligt förekommande ur min mun. Hur ser det ut för just dig?

Kvinnans lögner – tio i topp-lista

1) Inget är fel, jag mår bra.

2) Åh, den här är inte ny, jag har haft den jättelänge.

3) Den var inte så dyr.

4) Den var på rea.

5) Jag är på väg.

6) Jag vet inte var den är, jag har inte rört den.

7) Jag drack inte så mycket.

8) Jag har huvudvärk.

9) Nej, jag slängde den inte.

10) Förlåt, jag missade ditt samtal.

Mannens lögner – tio i topp-lista

1) Inget är fel, jag mår bra.

2) Det här blir min sista öl.

3) Nej, din rumpa ser inte stor ut i den där.

4) Jag hade ingen täckning.

5) Mitt batteri dog.

6) Förlåt, jag missade ditt samtal.

7) Jag drack inte så mycket.

8) Jag är på väg.

9) Den var inte så dyr.

10) Jag sitter fast i trafiken.


Av MissJA - 14 oktober 2009 06:54

Nu är jag så trött. Att det är svårt att få ihop en endaste liten rad..


ha en bra dag, jag ska sova idag... Hoppas jag får sova måååånga timmar idag..

Tidigare månad - Senare månad

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards