Hönsmamman

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av MissJA - 25 oktober 2009 17:14

Nu är det strax yoga. Har sovit oroligt idag, rädd för att missa passet. Så mycket betyder yoga för mig. Både kroppsligt och själsligt.

Av MissJA - 25 oktober 2009 10:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av MissJA - 25 oktober 2009 07:00

Måste bara lite undrande fråga, ger verkligen tabletter som vicks någon som helst verkan?


Ätstört skadad som jag är måste jag lusläsa innehållsförteckningen på dessa innan jag vågar äta upp en tablett. Häpnade av det jag kunde utläsa! De innehåller bara socker, smakämnen och med lite tur honungsextrakt!! Är det så att halssmärtor lindras av socker? I så fall kan man ju lika gärna köpa sockerbitar - billigare men om än ännu äckligare. Om det är nåt gott man är ute efter drick en kopp svartvinbärs the med honung ist. Då får man åtminstone äkta vara och inte bara någon form av ursäktat godis.

Av MissJA - 25 oktober 2009 01:30



Denna kokbok fick jag av min mamma när jag var en nybliven mamma (för snart 6 jular sedan). Måste bara berätta att denna kokbok har jag använt flera gånger i veckan sedan dess. Jag gillar att laga mat, oftast. Den innehåller bra recept. Det blir enkelt att laga bra maträtter. Trots kokbokens titel så passar den även i den unga som gamlas receptsamling. Maten kan lätt anpassas efter de som ska äta den med kryddning. Tidsangivelsen stämmer (även om man har en vrålande baby på armen och en trotsig 2 åring att hantera samtidigt som telefonförsäljarna jagar dig..


Jag älskar den och vill ge fler personer glädjen av denna billiga och mycket matnyttiga bok. Detta är väl investerade pengar. Det passar även ypperligt som gåvor. Jag ska själv ge bort denna bok till 4 personer denna jul.

Tidigare månad - Senare månad

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards