Hönsmamman

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av MissJA - 1 oktober 2009 23:40

Det är helt jävla vrickat hur galet det egentligen är. Då menar jag naturligtvis denna jäkla plågan facebook. Det är tragiskt hur folk lägger ner så extremt mycket tid på att sitta åh kolla in på andras sidor, i fotoalbum och liknande. Av en massa olika skäl har jag valt att Våga Vägra facebook. Den inställningen delar jag definitivt inte med min sambo som mer än gärna spenderar timme ut och timme in på denna sida. När vi har tid att umgås bara vi i familjen, så väljer han istället att sitta framför sin jävla skärm och bla spela Farmville eller vad det nu heter. Det är tragiskt hur beroendeframkallande denna cyberspacade bondgård verkar vara. Han är besatt av sina odlingar och skördetider! För att inte tala om hur stressad han blir om han inte hinner mata sina hönor, nån jäkla ritad ko eller nåt annat litet virituellt kryp på gården..

 


Nä facebook är verkligen ingenting för mig. Därför så vill jag bara framföra min inställning

 


VÅGA

VÄGRA

FACEBOOK

 


eller bli lika korkad själv, åh skaffa en bondgård du me!


Av MissJA - 1 oktober 2009 22:27

Sitter åh kollar på detta program. Vet inte vad jag tycker riktigt om det programmet. Inte faan skrattade jag i alla fall. Sedan till det absolut mest tragiska. Innan jag hade tyckt tärdigt om programmet så var det SLUT!! Jag menar, skulle inte detta var roligt, eller var hela poängen med programmet att innan tittarna fattat det roliga så är det slut?


Nä däremot måste jag säga att coupling, en serie som jag råkat hitta av på tv då åh då har en förmåga att få mig åh skratta så pass mycket att min älskling inte kunde sova i sängen eftersom jag skrattade så att jag skakade...

Av MissJA - 1 oktober 2009 10:37

Nu ska jag sova. Det är inte lätt. Men jag har bestämt mig för att denna sovande dag ska bli superbra!! Orkar inte med fler drömmar. Drömlös sömn är beställd!!


Det var 2 minus imorse, tur jag slapp gå hem.. Nä sova nu träna sen.


Hoppas ni alla får en underbar dag 


Av MissJA - 1 oktober 2009 04:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av MissJA - 1 oktober 2009 03:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av MissJA - 1 oktober 2009 03:10



 


Tänk om man bara kunde ta ett piller så skulle allt bli bra igen..



Nu är det inte riktigt så det går till tyvärr.  Denna blogg kommer att bli den bloggen där jag vill kunna uttrycka mer.Jag har en till blogg, som jag inte kommer att avslöja nåt om i denna. Där jag inte vill skriva riktigt om det jag tänkte skriva om i denna.


Som sagt var så har jag en massa hjärnspöken att försöka leva omkring. Jag har för avsikt att inte låta dessa ta över mitt liv. Det har hänt en sån jävla massa i mitt liv att jag inte orkar dra allt här, men det har fått min hjärna att koka. Det bubblar upp tankar och känslor som jag inte vet vad jag ska göra med. Så jag skapade denna blogg för att, ventilera mina funderingar och kanske hitta den jag är under min ätstörning och utan ångesten som en kniv mot strupen. För det är så jag levt allt för länge. Min skräck för att tiden bara går åh går har kanske tagit mig hit, inte vet jag. Helt enkelt vi får väl se.


Eftersom mitt liv idag går ut på följande, mitt jobb, min familj, kroppsfixering (kost, träning och hälsa) och min häst så kommer jag antagligen att skriva om det och mycket mer... Som sagt var, detta är en ny mix med gott och blandat!

Tidigare månad - Senare månad

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards