Hönsmamman

Alla inlägg den 14 april 2011

Av MissJA - 14 april 2011 18:06

vecka 8;

Dags för efterkontroll hos barnmorska eller läkare! Skriv en lista över dina frågor så du inte glömmer dem.
Från veckoplaneraren för stressfri och rolig bäbistid


  

Idag var vi för första gången på öppna förskolan. Det var även min åh M's premiär där. Så nu är man av med ÖF oskulden haha.. Med K åh V var det så rörigt och så jobbigt hela tiden att jag hann aldrig dit, och tror inte att jag hade uppskattat ett besök där då heller.. Det ver trevligt att träffa en av dem som vi gick föräldrautbildningen med. Det var 3 bäbisar där med D inräknad. Han var 2 månader yngre än de andra. Så just nu kändes det som om det var lite stor skillnad mellan dem. De andra är ju på väg att börja med smakisar!!


På dagen 8 v vägde han 5900 åh var 55,7cm lång!! Så han är som en liten köttbulle, inte så lång men rätt så tjock! 


Just nu är han åxå lite snuvig, men det verkar inte bekomma honom så värst mycket. Det blir ingen bild på honom i detta inlägg, hinner inte ladda in nya bilder från varken kameran eller mobilen eftersom jag passar på att skriva med båda händerna på tangentbordet eftersom D för tillfället är hos M åh allt annat än nöjd.. Dax att göra oss klara för kvällspromenaden i solnedgången!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards