Hönsmamman

Alla inlägg den 4 april 2011

Av MissJA - 4 april 2011 08:41

Nu har jag precis druckit upp min bananbaserade välling, sköljt näsan tvättat ansiktet osv. Nu väntar jag på att övriga familjen ska komma ner och äta frukost de åxå. Nu när det finns lite att välja på i kylen, eftersom jag var åh handlade igår kväll. Damien ligger fortfarande och sover så sött. I natt fick vi byta pyamas då blöjan läckt (det har inte hänt på säkert 3 veckor så jag ska inte klaga) kanske börjar det vara dax att gå upp i blöjstorlek..


Jag hopas att det ska klarna upp idag så att vi får se solen och göra nåt kul av denna dag. Eftersom vi är hemma hela familjen en dag extra. M är ledig från jobbet eftersom han jobbat helg, K är hemma eftersom han kräktes på lördagskvällen åh V är åxå hemma eftersom hon bara ska vara på dagis tis, ons åh tors från och med denna veckan.. Jag vill gärna åka till stallet, ta en promenad, yoga lite och laga nån rolig middag men som sagt var så har dagen ett begränsat antal timmar så vi får väl se vad som hinns med. Mycket beror på när övriga familjen väljer att vakna.


Om inte annat så blir det en kvälls/eftermiddagspromenad med syster E eftersom hon jobbat natt och ska sova först. Så jag får väl hinna med övriga aktiviteter innan dess..


Nä nu hör jag hur D har vaknat åh jag ska duka fram frukosten. Hoppas ni får en fin måndag allihopa!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards