Hönsmamman

Alla inlägg den 2 april 2011

Av MissJA - 2 april 2011 09:16

Förra fredagen missade jag helt att jag skulle ha varit på freja. Inte bara det hade jag totalt glömt/ förträngt utan även att det var meningen att jag skulle föra matdagbok i minst 4 dagar så att vi sedan kan lägga upp en plan för hur jag bör äta. Det är bra, en nödvändig åtgärd, men som det är nu vet jag att det kommer att tjatas om smörgåsar och pålägg. Min mage mår inte bra av jäst vitt bröt, framförallt inte om det är vanligt vetebröd. Just nu äter jag glutenfritt och min mage är mera balanserad.


Sedan så håller jag på med projekt dricka upp näringsdryckerna, det är rätt praktiskt att byta ut ett mål mat mot en sådan. Nu när jag inte är gravid längre smakar de till och med gott. Annars så försöker jag äta så giftfritt och inte så stora måltider.


Så just nu känns det motigt med freja. Men det kanske är då det är viktigast att fortsätta, då det finns risk för att den sjuka delen kan få för stort svängrum annars..

Av MissJA - 2 april 2011 09:05

god lördags morgon på er! Just nu står vi (D åh jag) i köket åh dansar. Samtidigt som jag försöker planera dagen. Idag e K åh V friska, eventuellt blir det ett besök gör barnens mormor åh morfar. Jag vill vara i stallet lite. :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards