Hönsmamman

Alla inlägg den 8 april 2011

Av MissJA - 8 april 2011 16:22

Det blev ett fint förväl av min älskade farfar, barnens gammelseth som de kallade honom för. Barnen var så duktiga under gudstjänsten till och med lille D som sov sig igenom detr och vaknade lagom till fikat under minnesstunden. Det var verkligen ett bra förväl.


Nu är det över och jag sitter på leklandet så att barnen får belöning eftersom de var så duktiga idag. Eftersom det blev rätt sent som vi kom hit blir det nog middag här på leklandet. Då har de tur. Lunch på vägen till begravningen på mc donalds åh middag på leklandet.. Men då blir det nog bara nåt nyttigt kvällsfika sen, typ mototsstavar åh dipp eller nåt liknande :p


phu, numera bloggar jag typ alltid med bebis i famnen åh skriver alltså med endastr en hand.. Jobbigt och det hoppar förmodligen in fel bokstäver åh andra symboler oftare än det borde..

Av MissJA - 8 april 2011 08:27

Ok idag är det begravning kl 12:30 Jag måste innan dess ha hunnit med att:


barnen som ska

bada åh tvätta håret

Fixa frisyrerna

Klä sig i de fina kläderna (nära avresa för att förhindra att de smutsar ner sig innan)

Äta lunch

Damien måste hinna amma färdigt åh sova ute i vagnen en stund

D måste även han ha icke nedkräkta kläder (lättare sagt än gjort)


Jag

duscha

Platta delar av håret åh sätta upp det snyggt

pumpa ur brösten lite

packa allt som kan behövas

Byta om

lunch

Av MissJA - 8 april 2011 08:17

Så är det fredag igen åh dax för ny vägning åh mätning. Eftersom det kändes som om jag varit mindre duktig denna vecka åh att jag fick så pass bra resultat förra fredagen har det varit massa ångest. Men trogen mitt löfte ställde jag mig på vågen åh mätte mina ställen.. Måtten inom parantes är förra veckans resultat.


Midja: 66 cm (67,6)

Höft: 100 cm (100)

Lår: 52 cm (52)


Dagens vikt: -0,8 (5,3kg kvar till målet)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards