Hönsmamman

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av MissJA - 9 februari 2011 17:40

Seriöst!!

Ok jag somnade inte förrän efter 2 inatt.. men ändå.. Klev upp efter halv elva. Var vaken till efter mellis vid 14 och skulle se lite på tv med M. Somnade och vaknade kl. 17!!!


Nu har jag garanterat fuckat upp sömnen ännu mer inför kommande natt!! Så det lär bli en SEN promenad inatt igen.. Problemet är bara att jag är så jätte, jätte, jätte trött!!

Av MissJA - 9 februari 2011 11:09

Jag gjorde slag i saken igår, bytte till det turkos/gröna temat hemma igår. M tyckte det var oerhört onödigt, det var ju bara typ en månad sedan julgardinerna försvann och jag satt upp det ljungrosa gardinerna.


Utöver gardinbytet bakade jag franskbröd i formar. De blev kanske inte det bästa jag bakat. Utan tyvärr blev de lite degiga i mitten. Suckar och håller med min elaka inre röst, jag det var värdelöst dåligt av mig.. Hoppas min familj kan äta det ändå. Själv kan jag inte äta jäst bröd, jag blir superdålig i magen av det. Det är som om min kropp fortsätter på jäsprocessen och jag blir uppsvälld som en ballong tills allt hunnit ut ur systemet..

Av MissJA - 9 februari 2011 11:02

Igår innan jag gick ut på min sena kvällspromenad gissade jag åh M på när det skulle vara dax för bäbisen att se dagens ljus.


Såhär gissar vi:

M gissadet på den 14/2

Jag gissade på den 28/2 eller 14/3 (hm... jag är den mer pessimistiska av oss två ibland tror jag att det aldrig kommer att titta ut en bebis..)


Börjar faktiskt tro mer och mer på aldrig teorin.. Kanske har jag bara blivit mystirskt fet!! När jag väntade K så plockade de ut honom 8 dagar före BF så imorgon vid lunchtid så har jag vart gravid längre än jag varit någonsin tidigare. En tanke som får mig att känna det som om jag redan nu går på övertid.. Suck..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards