Hönsmamman

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av MissJA - 3 februari 2011 19:17

Syrran var här och knäppte kort på mig. Jag som är faan så nere/neg man kan bli fick verkligen kämpa med att försöka göra mitt bästa. En bra grej iaf. är att jag inte får le när någon tar kort på mig, för då ser jag full ut på en endaste gång..


Hoppas att nåt av de typ 100 bilderna hon knäppte blev ok så jag kan lägga upp den här. Hon ska bara retuschera dem först..

Av MissJA - 3 februari 2011 14:56

Som vanligt är det en skitdag och jag kände mig riktigt avstängd när jag kom dit.


Allt verkade... ok....


sf-mått: 34 cm

bt: 120/80

hjärtljud: 140

huvudet är nere och ruckbart


Mitt hbvärde var inte så bra men, men.. 101.. var det för en månad sedan, det kollades inte igen.


Nästa besök är den 24/2 alltså ett par dagar efter mitt beräknade datum.. Antar att bara för att jag hatar att gå till barnmorskan så mycket så kommer jag väl att bli tvingad att gå dit typ 100 gånger till innan någon bestämmer sig för att slita ut bäbisen ur min mage (förmodligen jag själv)..

Av MissJA - 3 februari 2011 10:16

Ska till barnmorskan idag. Får faan lust att börja gråta, VILL INTE DIT!!!! Mår bara dåligt av det!! Få veta hur jävla mycket magen växer, oroa sig för en för stor bäbis. Lyssna lite på hjärtljuden och få veta hur onödigt allt är. Varför bokar hon ens in en ny tid om det inte behövs?? Jag skulle väldigt gärna slippa gå dit. Så hon kan ge tiden till någon som är mer värd tiden. Sitter och hoppas att hon som vanligt ska ringa och säga att hon är dubbelbokad så att jag måste flytta på min tid. Om hon ringer ska jag bara fråga det jag vill veta (om tensapparaten) över telefonen så kvittar det för mig om jag får en ny tid där efter det.

Av MissJA - 3 februari 2011 10:06

Inatt fick jag inte heller sova särskilt mycket. Orsak. Vid kl 2 vaknade jag åh blev tvungen att gå åh göra nr 2.. Sedan hann jag precis slumra lite innan M kom åh väckte mig bara för att berätta att han hade 37.9 åh skulle duscha (intresseklubben antecknar).. Sedan kunde jag inte somna om alls utan låg och förbannade min kropp för att jag inte ens kan somna om..


Varför var det såååå viktigt att meddela mig att han hade feber mitt i natten?????????? Som om jag skulle kunna typ göra honom frisk eller nåt den tiden, åh inte behövde han skjuts till akuten heller..


Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards