Hönsmamman

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av MissJA - 1 februari 2011 10:19

K är hemma från skolan idag, han är grymt förkyld (blev det under natten) och hade feber när han vaknade. V är förkyld sedan tidigare i veckan. Så de vilar/ roar sig med sina små spel, tittar på tv och så. Jag känner åxå av förkylningen lite, men inte så farligt. Vill inte föda barn förkyld igen så jag hoppas på att det antingen dröjer (men ännu hellre att jag inte blir förkyld och får föda typ i helgen).


Jag har spenderat min förmiddag i sängen med att sova till tv4 nyhetsmorgon. Prefekt syssla tycker jag, när man vaknar till lite då åh då får man en liten uppdate från omvärden sedan kan jag utan vidare dåsa bort igen..


Nä nu ska jag sätta mig och ringa lite av de där jobbiga samtalen och fixa lite med allt sådant. Jag måste fixa:

  • Antingen semester från 8-18 februari eller ta ut fp för V under de dagarna.
  • Fixa något till V's skolval. det var någon blankett som skulle skickas in.
  • Måste kolla upp om jag anmält något startdatum för hennes plats på fritids till hösten. (Hon har ju redan valt skola - språkskolan)..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards