Hönsmamman

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av MissJA - 28 augusti 2013 22:54

Idag blev inte dagen som jag trott. Vi lämnade Diddi på förskolan storgråtandes :'( det är så hemskt. Tur så gick det över snabbt :) jag ringde å kollade. Jag åh miiimiii tänkte ta oss ett dopp på ersbodabadet idag meeeeen, när jag efter duschen skulle gå på toa innan det vsr dax att plumsa i upptäckte jag att jag fått....
Så det blev inte som vi tänkt. Men riktigt bra ändå.

Istället gick vi på öppna förskolan, å när vi kom in där ringde min vän T å ville hälsa på. Sagt å gjort, det blev en kortis på öf innan vi for hem.

Efter hennes besök blev det en tur till apoteket å en sväng in på coop. Jag har köpt lökar som jag ska gräva ner troligast imorgon. Jag köpte även nagellack å fixade naglarna lite nu ikväll. Med ca 3 veckor kvar tills jag kan fixa naglarna å att de börjat lossna å blivit för långa. Så nu är de kortare, rakare å riktigt rosa. Denna längd blir nog bra för mig även i framtiden.


Kort men lyckat besök på öppna förskolan. Sist Esmee var där var hon pytteliten (typ 2-3 veckor)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards