Hönsmamman

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av MissJA - 11 augusti 2013 22:44

Blev det ingen cykeltur för hela familjen heller :/ Esmee var för trött å vägrade spännas fast i cykelvagnen med hjälm på huvudet. (Hon HATAR att ha nåt på huvudet -undrar hur vintern blir).

Meeeen,en picknick i en lekpark, shopping i en tygaffär, å hallonplockning på vägen. Med en kramp på slutet :(

Middag blev biffar, champinjoner sås å potatis å sallad. Mumsfilibaba! Jag har fixat med min å k's garderober å märkt diddis kläder. Det tar lite tid att märka allt inför dagis. Tänk att det alltid finns tvätt att tvätta, tvätt att hänga, tvätt att vika, att sortera, tvätt att tvätta. Tvätta! Det tar aldrig slut om inte alla blir nudister å allergiska mot alla textilier.

Slänger i en bild på mitt syprojekt. Vad tycker ni, är påsen/väskan godkänd? (Den är vändbar)

Av MissJA - 11 augusti 2013 22:30

K's epilepsi är inte kul!! Idag har det varit en krampigare dag :( lättare på morgonen å större nu i em/kväll. Han fick en kramp på cykeln, att se hur krampen hinner börja innan han hade stannat, åh hur han kraschade innan jag hann rusa fram dit.... Inte en upplevelse jag önskar någon! Men han älskar ju att cykla. Å livet innebär risker. Tur att han inte typ gillar klättring.

Nog är det konstigt att läkaren aldrig hör av sig! Börja en justering av medicinen bara för att gå på semester en LÅNG semester. Nä nu imorgon ska jag ringa å försöka kräva att NÅGON hjälper honom. Det är ju inte precis kul att tvingas neka honom att spela tv-spel, surfa på datorn åh som det verkar nu även begränsa tv-tittande! Oroa sig för kramper när han cyklar osv!! Typ allt han gillar får han inte göra/ begränsas. Han kan ju inte leva sitt liv som det är nu. Inte undra på att han är arg å bråkig. Synd bara att den mesta läkarkontakten sker via telefonen. Suck!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards