Hönsmamman

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av MissJA - 8 augusti 2013 18:35

I eftermiddag har vi haft 4 TRÖTTA bråkiga, gråtiga åh skrikiga barn. Nu är de i sina sängar iklädda pyjamasar, phu. Ibland blir man uppriktigt sagt jävligt less på sina fina barn. Tillexempel när de beter sig illa i flera timmar i sträck!

Nu har cykelvagnen å klädpaketet från H&M kommit. Ska bli spännande att testa kläderna å även testa cykelvagnen. Det tänkte vi först göra efter maten, men låt oss säga att vi tar det imorgon.
Tyvärr dröjer babyinsatsen till cykelvagnen ännu ett tag eftersom den lämnade webbshoppen först idag. Ny u sover esmee sin sena vila å jag ska vattna syrenen, vinbärsbuskarna å odlingslådorna.

Av MissJA - 8 augusti 2013 12:55

Detta gillar vi att göra till lunch. Det går snabbt å är överraskande gott. Med mer fisk än vad man ska ha i blir det bra mängd protein åxå

Nu är mina naglar nygjorda å fina igen. Å precis som jag trott tyckte diddi de var fina.

Av MissJA - 8 augusti 2013 09:00

Nu sitter jag i bilen, ska fixa naglarna igen. Kul, när föräldraledigheten är över lär det inte bli fina långa naglar igen på mycket länge (om någonsin)..

Vaknade tidigt imorse, kl 6:12
Började med att amma å mysa lite sedan blev det hett citronvatten å 15 min solhälsningar med lilla miiimii bredvid mig, hon lekte. Mitt i yogapasset blev det en paus för blöjbyte, då hon bajsat färdigt.

Nu innan vi for så råkade k klämma diddis ena pekfinger i dörren, så det blev lite skrik å panik. Men med ett plåster å tutten en stund gick det värsta över. Tippar på att han kommer att få en blå fingertopp å kanske tappa nageln. Men hoppas på att det inte blir värre än så.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards