Hönsmamman

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av MissJA - 12 augusti 2013 23:01

Så bara för intersseklubbens anteckningar, läkaren ringde aldrig upp!! Jag vet inte ens om han jobbade idag. Jag fick visst inte heller söka honom via alla kliniker utan bara via habben. En ARG mamma ska göra fler desperata försök imorgon. Skönt ändå att k inte haft nån kramp sedan igår då vi gav kranplösande :)

V har haft sin första ridkektion. En introduktion, en var för barnen å en för föräldrarna. Informativt men lite tråkigt när man inte ser en häst för första gången precis. Modigt av de föräldrar som inte kan nåt själv å på tredje tillfället väntas kunna göra iordning ponnyn å leda sitt barn runt under ridlektionen. Miimii tjöt ivrigt å bara skulle till hästarna å klappa hela tiden, sött!

Nu ikväll har jag sytt lite mer.. Det är 3 påsar till som ska göras, ett för varje barn. Nu ska jag sova, imorgon ska jag fixa nytt körkort å har lätt ångest över att bli tvingad att ta en ny bild. Men... Vem blir snygg på körkortet?

Av MissJA - 12 augusti 2013 06:43

M jobbar första passet efter semestern. Idag är det simskola för K å ridskola för V. Å så ska jag jaga läkare. Godmorgon!!

Nyvaken tjej försöker rymma ur sängen

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards