Hönsmamman

Alla inlägg den 30 april 2013

Av MissJA - 30 april 2013 22:30

Det blev ingen brasa att titta på men en god middag ihop med det gamla granngänget.

Det var trevligt. Åh gott. Det måste vi göra om snart igen. Det enda som var lite synd var att min huvudvärk inte ville ge med sig. Men det är ju så. I perioder är det mycket huvudvärk.

Av MissJA - 30 april 2013 22:26

Idag har vi fixat med en del praktiska delar kring det kommande bröllopet. Ringarna är inlämnade för gravering, förminskning, åh putsning. Beställning på brudbukett, corsage till M åh K är gjord åh även en sk. Näbbcorsage till V (ett blomarmband) är beställt. Mina hårdetaljer ska jag förmodlign fixa nu i slutt av veckan. Mina underkläder är även de inköpta (det blev de fina lyxiga på ingrids) efter en flopp på change.

Jag gick dit åh bad om hjälp att hitta det jag sökte. Expediten sa att jag helt säkert hade 2 kupstorlekar större än jag har å riktigt. Eftersom hon stod på sig accepterade jag det åh testade. Det såg inte klokt ut!! Sedan kom hon med LÖSBRÖST för atr jag skulle fylla ut tomrummet i bhn. Slutnotan, med hjälp av lösbrösten skulle ha blivit ännu dyrare. Åh dessa underkläder kändes bara FEL, så fel. Men nu ligger mina finaste underkläder åh väntar på att jag ska testa dem...

Nu är det bara n kostym till K åh en till M som fattas sedan har alla sina kläder färdiga.

Bilden på buketten är hittad på google.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards